Dr. Szivák Judit, az ELTE habilitált egyetemi docense, az ELTE PPK oktatási dékánhelyettese. Kutatási területe a pedagógusok gondolkodásának, reflektív szemléletének, fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata, különös tekintettel a szervezetek szerepére. Szakfelelős, képzés és tananyagfejlesztő, eddig 10 könyve, 16 könyvfejezete és számos tanulmánya jelent meg. Fejlesztőként a pedagógusképzéshez, a pedagógusok folyamatos szakmai fejődéséhez, a pedagógus életpályához kötődő projektek szakmai vezetője.
Dr. Kereszty Orsolya, az ELTE habilitált egyetemi docense, az ELTE PPK Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézet mb. vezetője. Kutatási területe az oktatásban jelen levő egyenlőtlenségek, a képzők és tanárok tanulási útjainak vizsgálata, kutatói karrier utak, és a társadalmi nemek története. 2010-2013 között az MTA Bolyai János Kutatási Ösztöndíjasa. Hazai és nemzetközi konferenciák előadója, eddig 3 magyar nyelvű, 1 angol nyelvű könyve, és számos tanulmánya jelent meg magyar és idegen nyelven.
Dr. Kovács Zsuzsa, az ELTE PPK Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézet egyetemi adjunktusa, doktori disszertációját az önszabályozott tanulás témakörében védte. Kutatási témái a doktorandusz hallgatók szakmai tanulásának segítése valamint a felsőoktatásban oktatók szakmai fejlődésének lehetőségei. Kutatóként és fejlesztőként számos a felsőoktatás fejlesztését támogató projektben vett részt.
Dr. Benkei-Kovács Balázs az ELTE PPK Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézetének egyetemi adjunktusa, PhD fokozattal rendelkező tudományos kutatója. Egy magyar nyelven megjelent monográfia, valamint 25 tudományos publikáció szerzője. A „Felnőttképzés módszertana és eszközrendszere” kurzust fél évtizede oktatja az ELTE-n, a szakterülettel kapcsolatos hazai és nemzetközi módszertani újításokat rendszeresen nyomon követi.
Üröginé Ács Anikó, az ELTE PPK Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézetének egyetemi tanársegédje. Oktatási és kutatási tevékenysége elsősorban a hátrányos helyzetű felnőttek képzésének lehetőségeire és módszertanára, a képzés és foglalkoztatás összefüggéseinek vizsgálatára fókuszál. Doktori kutatásának témája a kisgyermekes nők tanulási életútjának változása a társadalmi szerepváltozások tükrében. Oktatóként és felnőttképzési szakértőként számos projekt menedzsere és megvalósítója.